zondag 17 maart 2013

Navorming!



Wanneer: 2013-03-16
Tijd: Van  +/- 12.00u tot 13.00u
Waar: KTA Sint-Truiden
Wat: navorming leerplannen in Smartschool

Vandaag gaf ik mijn navorming over leerplannen aanmaken in Smartschool. Er waren zo'n 5-tal kandidaten. Niet erg veel dus, maar daardoor kon mijn navorming wel vlot verlopen. Elk minpuntje heeft zijn pluspuntje :)
De navorming werd ondersteund door mijn handleiding. Stapsgewijs doorliep ik mijn cursus. Van mijn handleiding had ik 10 exemplaren voorzien. Dat was dus ruim voldoende.
De aanwezigen waren vlot in het gebruik van Smartschool, sommige functies waren gelijkaardig zoals bij de Wiki.
De handleiding was duidelijk en sprak voor zich. Diegene die niet aanwezig waren maar toch geïnteresseerd zijn zullen hier ook gebruik van kunnen maken. 
Mijn mentor zei nog eens dat deze cursus ook gebruikt zal worden in de overige scholen van de scholengemeenschap bv. het Atheneum van Borgloon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten